Zakelijk nieuws

Een overzicht van ruim 1.100 gepubliceerde artikelen in regionale weekbladen en magazines. Deze verhalen gaan over ondernemers, groot en klein. Het is slechts een kleine selectie van onderwerpen, waarmee uw bedrijf ook in het nieuws kan komen! Voor meer informatie: www.writing4u.nl, Email: joepderksen@live.com. Foto's kunnen ook via dit emailadres besteld worden.

29 september 2007

Al 25 jaar creatief

SASSENHEIM – Het Ateljee Carla Pont bestaat op 12 september maar liefst 25 jaar. In dit kwart eeuw heeft Pont creatieve cursussen gegeven aan ruim 15.000 mensen, maar ook haar 22 boekjes die ze in de loop der jaren heeft geschreven, gaan grif van de hand. In totaal zijn hier meer dan 250.000 exemplaren van verkocht. Ondanks al dat succes is de kunstenares heel bescheiden gebleven: haar grootste genot krijgt ze als ze de jongste generatie ziet knutselen en creatief ziet bezig zijn.

Pont heeft een kraampje op het KunsTheater & Cultuur Event en ze vertelt hoe haar Ateljee begonnen is: “Toen mijn dochter acht maanden oud was, maakte ik allerlei brooddeegpoppetjes voor haar. Mijn vriendinnen vonden dat fantastisch en ik leerden hen dat. Na een aantal maanden, nu dus 25 jaar geleden, begon ik met het geven van creatieve cursussen. Deze cursussen gingen over een grote variatie van activiteiten: het maken van minimozaiken, werken met fimoklei, het vouwen van servetten of het maken van sieraden.”

Ze vervolgt: “Ter ere van dit jubileum kunnen mensen deze week gratis cursussen en een gratis workshop volgen. Ik houd een Feestelijk Open Ateljee op vrijdag 14 en zaterdag 15 september. De openingstijden op vrijdag zijn van 14:00 tot 17:00 en tussen 19:00 en 21:00 uur. Op zaterdag kunnen mensen de workshop en cursussen volgen van 10:00 tot 16:00 uur.

Ateljee Carla Pont is gevestigd op de Postduif 1, 2171 PJ Sassenheim, T: 0252 221 004, W:
www.ateljeecarlapont.nl.