Zakelijk nieuws

Een overzicht van ruim 1.100 gepubliceerde artikelen in regionale weekbladen en magazines. Deze verhalen gaan over ondernemers, groot en klein. Het is slechts een kleine selectie van onderwerpen, waarmee uw bedrijf ook in het nieuws kan komen! Voor meer informatie: www.writing4u.nl, Email: joepderksen@live.com. Foto's kunnen ook via dit emailadres besteld worden.

17 januari 2008

The Champ geeft scooters weg

NOORDWIJK – Voor twee Nieuwjaarsvierders die Bar Dancing The Champ bezochten, begon het jaar 2008 meer dan goed. Patricia Baum (19) en Franny van Duivenboden (20) waren de gelukkigen die beide een scooter wonnen van Tweewielercentrum Mooijekind, ter beschikking gesteld door Nico van der Spek, eigenaar van The Champ. Op zaterdag 12 januari kregen de dolgelukkige dames de sleutels overhandigd.

Van der Spek vertelt: “Tijdens de New Year’s Party konden alleen die mensen deelnemen die extra aandacht aan hun kleding geschonken hadden. Ze konden in bepaalde kledingstijlen getooid zijn: Moulin Rouge, Cocktail dresses, Maffiosi, Bad taste, Blingbling of Hollywood. Deze actie was zo succesvol dat we het ieder jaar gaan doen.”

Franny en Patricia zitten ondertussen in gespannen afwachting van wat komen gaat. Patricia: “Ik was speciaal uit Brabant gekomen om met mijn vriend, die in Leiden woont, in zijn stamcafé The Champ het nieuwe jaar te vieren. Ik heb mijn entreekaartje met mijn naam erop ingeleverd en om 03:30 uur was de uitslag. Ik was zo blij dat Nico mij trok!” Franny: “Op het moment van de trekking stond ik achter Nico en ik had mijn naam al gezien op het kaartje. Dus voordat hij mijn naam zei, stond ik al met mijn beide armen in de lucht te juichen.”

Het is tijd voor het grote moment. Marcel Mooijekind en Nico van er Spek overhandigen de scootersleutels en de bijbehorende papieren. Nadat de basisbeginselen van het scooterrijden worden uitgelegd stappen de jongedames op hun nieuwe bezit. In no time rijden beide dames een rondje over de Grent. Franny rijdt langs een bekende. Ze stopt haar scooter, draait om en gilt hem tegemoet: “Ik heb een scooter! Leuk hè?!”

Voor meer informatie:
www.thechamp.nl en www.mooijekind-fietsen.nl.