Zakelijk nieuws

Een overzicht van ruim 1.100 gepubliceerde artikelen in regionale weekbladen en magazines. Deze verhalen gaan over ondernemers, groot en klein. Het is slechts een kleine selectie van onderwerpen, waarmee uw bedrijf ook in het nieuws kan komen! Voor meer informatie: www.writing4u.nl, Email: joepderksen@live.com. Foto's kunnen ook via dit emailadres besteld worden.

11 oktober 2006

Wekenlang actie bij Jeuro

Lisse – De nieuwste winkel in Lisse heet Jeuro en is gevestigd naast de bibliotheek aan de Koninginneweg 81. Hier worden veel restpartijen verkocht van allerlei verschillende producten: speelgoed, toiletartikelen, dierenspeeltjes, hondenmanden, huishoudelijke artikelen, noem maar op.

Jolanda Rijs, 39, is eigenaar van Jeuro en ze legt uit wat het grote verschil is met de vorige zaak, Eurosurprise: ‘We kochten altijd groot in en konden veel voordeel bieden. Probleem was, dat we dan een lange tijd dezelfde spullen hadden. Jeuro doet dit anders: we kopen kleine voorraden in van restpartijen en faillissementspartijen. Hierdoor kunnen we extreem lage prijzen aanbieden en veel afwisseling in onze producten hebben. De mensen kunnen zo iedere week nieuwe dingen tegenkomen in onze zaak.’

Dat vragen de mensen zich af waar de naam Jeuro vandaan komt. Jolanda: ‘Ik hoorde laatst al: ‘Je euro jeukt in de zakken, maar de werkelijke reden is veel eenvoudiger: de J staat voor mijn naam, Jolanda. Behalve de speciale naam onderscheidt de winkel zich ook door haar zelfstandigheid. We zijn geen onderdeel van een grote keten en kunnen daardoor andere partijen aanbieden. Regelmatig gaan mijn man en ik naar China om daar zelf goederen in te kopen: zo schakelen we de tussenhandel uit en dat voordeel gaat weer naar de klant!’

De komende week hebben we veel leuke aanbiedingen, zoals waxinelichthouders, kindertelefoons, kinderboeken en DVD’s, maar ook echte koopjes voor Sinterklaas. Jeuro heeft een heel breed assortiment en is niet op één artikel gericht. De mensen vragen zich wel eens af: ‘Hoe kan het zo goedkoop verkocht worden?’ Inderdaad houden wij onmogelijke voordeelacties die toch bestaan, dankzij de vele goede contacten die we hebben. En elke week hebben we nieuwe acties!’