Zakelijk nieuws

Een overzicht van ruim 1.100 gepubliceerde artikelen in regionale weekbladen en magazines. Deze verhalen gaan over ondernemers, groot en klein. Het is slechts een kleine selectie van onderwerpen, waarmee uw bedrijf ook in het nieuws kan komen! Voor meer informatie: www.writing4u.nl, Email: joepderksen@live.com. Foto's kunnen ook via dit emailadres besteld worden.

18 juni 2008

Albert Heijn sluit deuren voor verbouwing naar doorbraakwinkel

NOORDWIJK – Zaterdag 14 juni sloot de Albert Heijn tijdelijk haar deuren voor een grondige renovatie. Op donderdag 26 juni vindt de heropening plaats en maken de klanten kennis met een van de eerste doorbraakwinkels die ons land rijk zijn. Supermarktmanager Anita Gorter heeft er zin in, zo laat ze weten.

Door Joep Derksen

In de vernieuwde AH-winkel is het winkeloppervlak gegroeid van 720 m2 naar 1.100 m2 en ook het assortiment is flink uitgebreid. Gorter: “Afgelopen weekend gaven we tot 35% korting op alle versproducten, die we niet twee weken kunnen bewaren. De houdbare producten slaan we op voor het moment wanneer we de winkel weer openen. Op maandag 23 juni om 18:00 uur krijgen we de sleutel, waarna we alles gaan inrichten en de vakken vullen. Precies drie dagen later, op donderdag 26 juni om 18:00 uur openen we de winkel tot 21:00 uur. De klanten die dan komen kunnen genieten van de proeverijwinkel met allerlei lekkers dat gratis te proeven is. Ook is er een levensechte hamster in de winkel: leuk voor de kinderen!”

Ballonnenwedstrijd

Er zijn ook andere activiteiten voor de jongsten: “Op vrijdagmiddag 27 juni houden we een ballonnenwedstrijd en alle basisscholen in Noordwijk kunnen hieraan meedoen. Ook de hamster zal die dag en zaterdag 28 juni in de winkel zijn. Als openingsaanbieding delen we gratis abrikozentaartjes uit aan iedere klant die voor meer dan 20 euro besteedt. Uiteraard hebben we flinke kortingen in die week: bij de Varkenshaas gaat maar liefst 50% van de prijs af. Wanneer je 12 flesjes Brandt Pils aanschaft, krijg je er 12 flesjes gratis bij. Ook bij aanschaf van een pak Senseo-pads en een Coca-Cola Multipack geldt: 1 kopen + 1 gratis. Ook in de weken 27 tot en met 29 volgen nog speciale openingsaanbiedingen.”

Trainingen

En wat is er nu zo anders aan de vernieuwde Albert Heijn, afgezien van een groter vloeroppervlak? “Ons personeel krijgt in de komende weken trainingen, zoals de Delikaascursus, grillopleiding en teamavonden. Ook volgen ze klantgerichte trainingen in het doorbraakconcept. Vanaf de laatste week van juni komen de klanten in een prachtige winkel, met een goede service, een ruim aanbod aan producten en veel ruimte in de looppaden. Aangezien we meer schapruimte hebben, komen er ook nieuwe producten bij, met name waar het gaat om de luxere versproducten.” Ze lacht: “Voor alle duidelijkheid, de prijzen van alle artikelen worden dus niet duurder!”