Zakelijk nieuws

Een overzicht van ruim 1.100 gepubliceerde artikelen in regionale weekbladen en magazines. Deze verhalen gaan over ondernemers, groot en klein. Het is slechts een kleine selectie van onderwerpen, waarmee uw bedrijf ook in het nieuws kan komen! Voor meer informatie: www.writing4u.nl, Email: joepderksen@live.com. Foto's kunnen ook via dit emailadres besteld worden.

05 oktober 2019

Sports Company

Helpt, inspireert en motiveert

HOOFDDORP – Hoe fijn is het, om af te vallen of jouw conditie te verbeteren bij Jeroen Maas Sports Company? Dat hebben we gevraagd aan enkele leden; hun lidmaatschap van Sports Company blijkt vaak een levensveranderende werking te hebben gehad.

JOEP DERKSEN

De 35-jarige Marieke vertelt: ,,Na de geboorte van mijn drie kinderen wilde ik in shape komen. JMSC heeft me daar alles over geleerd. Ik weet nu precies wat bij mij past, qua training, voeding en rustmomenten. Door de persoonlijke begeleiding en oprechte interesse van de sportinstructeurs blijf ik gemotiveerd. De sfeer is heel relaxed en professioneel. Ik blijf drie keer per week sporten en voel me er zo goed bij!’’

Wilma (65) en Peter (71) zijn al tientallen jaren getrouwd en ze besloten om samen bij JMSC te beginnen. ,,We naderden ons pensioen en willen gezond ouder worden. De coaches zijn geweldig, zeer behulpzaam en hebben erg veel kennis. En de pilatesles is heel fijn. De medewerkers zijn altijd blij als ze ons weer zien en dat is wederzijds!’’

Clubmanager Ingrid lacht bescheiden om dit compliment. ,,JMSC helpt, inspireert en motiveert onze leden al dertig jaar. Wat mensen zo fijn vinden, is dat we hier echt een familiegevoel hebben. Hier komen jongens en meisjes van 17 en 18 jaar, maar ook 70-plussers. Mensen van alle leeftijden genieten van het trainen in een van de zalen.’’ Wie voor het eerst het gebouw binnenkomt, wordt inderdaad aangenaam verrast door de omvang. Hier maak je niet alleen gebruik van sport en wellness, maar ook is er een sauna, infrarood cabine, lounge en gezondheidsbar. Maar liefst 35 groepslessen per week worden hier georganiseerd, voor onder meer: spinning, yoga, bootcamp, bodypump, pilates, bodybalance en zumba.

Wie zich aanmeldt als lid, begint eerst met vijf persoonlijke afspraken met een van de trainers. Zo wordt duidelijk, wat de beweegredenen zijn om te starten met sporten en wat je de komende tijd wilt bereiken. Op die manier kunnen de professionals van JMSC jou helpen met trainen, blessure behandelen en jouw voeding.” Vanwege het 30-jarig bestaan bieden zij dit traject nu aan met 30% korting.

Sports Company
Ingrid Van den Hoff – Bouwmeester
Hoofdweg 669B Hoofddorp
T: 023 561 1556