‘Benzine in het bloed’
LISSE – Een nieuwe en frisse wind waait er sinds 1 september door Autobedrijf Van den Dool b.v. Met het aantreden van de nieuwe eigenaar Arnold Tinholt is er een nieuw enthousiasme ontstaan bij de klanten en de werknemers. ‘We willen ons dienstverleningsniveau steeds iets hoger leggen dan het verwachtingspatroon van de klanten.’
Autobedrijf Van den Dool is dealer voor Mazda en Hyundai. Tinholt (40) zit al sinds 1989 in de autobranche en legt gepassioneerd uit waarin zijn bedrijf zich onderscheidt van de concullega’s: ‘Onze service houdt niet op bij de jaarlijkse beurt. Wij bieden een totaal pakket aan, waarbij het sleutelwoord ‘Mobiliteit’ is. Hiervoor verlenen we alle diensten, of het nu gaat om winterbanden, accu, autoverzekering of schadebehandeling. Ook als er sprake is van een verandering in de thuissituatie, zodat er in een gezin met een auto meer of minder moet worden gereden, dan kunnen wij dit als dealer regelen.’
Tinholt is een ondernemer pur sang en zijn liefde voor auto’s zit in zijn systeem. ‘Ik heb benzine in het bloed zitten’, grapt Tinholt. Hij houdt zich echter uiterst serieus bezig met het bedrijf: ‘Langzamerhand voer ik veranderingen en verbeteringen in op het gebied van service richting de klant, zodat we de verwachtingspatronen van de mensen kunnen overtreffen. Dat is met kleine zaken, zoals het vervangen van het koffiezetapparaat, maar ook waar het gaat om het occasionbeleid. Voortaan zal een occasion hier niet meer langer dan een half jaar staan. Ook willen we de website van Autobedrijf Van den Dool aanpakken. Mijn visie is dat deze wijzigingen, samen met veel andere verbeteringen en veranderingen, ervoor zorgen dat ons bedrijf over vier jaar draait als een geoliede machine. Wij veranderen om te verbeteren. Of, zoals Barack Obama zegt: “Feel the change”!’
<< Home