Zakelijk nieuws

Een overzicht van ruim 1.100 gepubliceerde artikelen in regionale weekbladen en magazines. Deze verhalen gaan over ondernemers, groot en klein. Het is slechts een kleine selectie van onderwerpen, waarmee uw bedrijf ook in het nieuws kan komen! Voor meer informatie: www.writing4u.nl, Email: joepderksen@live.com. Foto's kunnen ook via dit emailadres besteld worden.

08 september 2009

Thea Hoogervorst nieuwe stijl

VOORHOUT – Het Sport & Fitness Centrum Thea Hoogervorst heet voortaan Sport & Fitness Thea Hoogervorst. En om dit aan iedereen kenbaar te maken, hangen er sinds vrijdag 4 september twee grote reclamepanelen aan de gevel van het pand.

Door Joep Derksen

Het met een kraan ophangen van de panelen had nog heel wat voeten in de aarde, aangezien de paneelontwerpers er niet aan gedacht hadden om bevestigingspunten aan te brengen aan de reclamepanelen. En dan is het lastig om die reclame-uitingen met een kraan omhoog te takelen. Na twee uur was dit probleem echter opgelost en binnen de kortste keren was het klusje geklaard.

Thea Hoogervorst had speciaal voor de gelegenheid een van haar drie kleindochters, Sam, meegenomen om dit heuglijke moment mee te maken. Ze liet weten: “Deze panelen hadden we al twee maanden, maar nu is de vergunning ook rond. Het hangt er net op tijd, want op vrijdag 2 oktober bestaan we 25 jaar en dat vieren we in de week hieraan voorafgaand en op zondag 4 oktober. We geven dan elke dag een fiets weg aan een van onze klanten en op de zondag organiseren we een spinningfestijn en een zumbamarathon. De mensen die hieraan meedoen kunnen een vrijwillige bijdrage doneren en de opbrengst hiervan gaat naar het Ronald Mc Donald huis.”
Ze blikt terug: “Indertijd ben ik met twee kleine groepjes van veertig mensen begonnen en nu heb ik net zoveel mensen in dienst als waar ik toen mee van start ben gegaan.” Hoogervorst kijkt naar het paneel en zegt: “Na onze verhuizing hierheen, het realiseren vaneen nieuwe parkeerplaats, het aanbrengen van een nieuwe gevel en het vergroten van de spinningzaal heb ik niets meer te wensen. Het gaat niemand wat aan wat mijn leeftijd is, maar het werk houd me jong. Ik vind het geweldig om wat voor de mensen te betekenen en voor hen klaar te staan. Het geeft mij kippenvel dat ik wat te bieden heb aan de maatschappij. Daarom bieden wij ook abonnementen op maat, van laag geprijsd tot een uitgebreide dienstverlening. Zo kan iedereen komen, of je nu werkloos, invalide of te zwaar bent.”