Zakelijk nieuws

Een overzicht van ruim 1.100 gepubliceerde artikelen in regionale weekbladen en magazines. Deze verhalen gaan over ondernemers, groot en klein. Het is slechts een kleine selectie van onderwerpen, waarmee uw bedrijf ook in het nieuws kan komen! Voor meer informatie: www.writing4u.nl, Email: joepderksen@live.com. Foto's kunnen ook via dit emailadres besteld worden.

02 februari 2010

Vind de liefde van uw leven

VOORBURG – Wie nooit meer alleen wil zijn met de feestdagen, doet er goed aan contact op te nemen met 40PlusRelatie. Dit landelijk opererende bureau zet alle mogelijke middelen in het werk om de perfecte partner te vinden.

Anja ten Holter, franchisenemer van 40PlusRelatie (ingeschreven bij de Branche Erkende Relatiebemiddeling), informeert: ‘We richten ons op de singles tussen 40 en 85 jaar. Dit zijn vaak de mensen die er niet toe komen om naar de kroeg te gaan. Wanneer ze op zoek zijn naar een partner, schakelen ze een van onze twaalf kantoren in. Ik nodig de mensen uit op mijn kantoor voor een kennismakingsgesprek. In dat vertrouwelijke onderhoud vindt er een uitgebreide intake plaats, waarbij ik veel vragen stel. Bijvoorbeeld over de woonsituatie, wat de verwachtingen voor een relatie zijn en het gewenste type partner. Vervolgens werk ik al hetgeen de vrouw of man heeft gezegd uit, en maak er een persoonsbeschrijving van, zoals ik hem of haar zie.’

Vervolgens gaat Ten Holter op zoek naar een geschikte persoon en de ingeschrevenen krijgen gegarandeerd zes voorstellen voor een partner. ‘Dat is het leuke werk; het matchen. Ik kijk in ons systeem naar zaken die met elkaar overeenkomen, zoals vakantiewensen en kinderwensen. Het is mijn passie om mensen bij elkaar te brengen. Ik geef beide personen elkaars telefoonnummer en vervolgens moeten ze het samen uitzoeken.
Inschrijfkosten zijn 150 euro en vervolgens bedragen de relatiebemiddelingskosten 55 euro per maand. Meer informatie: 40PlusRelatie, Park de Elsberg 64, 2272 DA Voorburg, T: 070 220 8035, E: atenholter@40plusrelatie.nl.