Zakelijk nieuws

Een overzicht van ruim 1.100 gepubliceerde artikelen in regionale weekbladen en magazines. Deze verhalen gaan over ondernemers, groot en klein. Het is slechts een kleine selectie van onderwerpen, waarmee uw bedrijf ook in het nieuws kan komen! Voor meer informatie: www.writing4u.nl, Email: joepderksen@live.com. Foto's kunnen ook via dit emailadres besteld worden.

15 juni 2019

CM Interieurarchitect

,,Een interieur naar jouw wens’’
LISSE – Cindy Meeldijk van CM Interieurarchitect is graag gezien bij veel mensen, die hun huis willen herinrichten of toe zijn aan een verbouwing. Vaak wil je wel ‘wat anders’, maar weet je niet hoe je het moet aanpakken. Dankzij de inzichten en warme persoonlijkheid van Cindy, krijg je een interieur dat specifiek op jouw wensen is afgestemd. ,,Ik ben pas tevreden, als de klant denkt: ‘Hier heb ik haar voor ingehuurd’!’’
Joep Derksen
Van jongs af was Cindy al enorm creatief. ,,Musea en architectuur hebben me altijd geïnteresseerd. En hoe ruimtes op de best mogelijke manier gebruikt kunnen worden. Na mijn opleidingen als interieurarchitect aan de Koninklijke Academie Beeldende Kunsten en Interieur-ontwerpen op het HMC ben ik in 2014  voor mezelf begonnen; uit pure passie. Ik wilde namelijk, dat de ontwerpen voor de klant gebaseerd zijn op hun eigen smaak, wensen en inzichten. Niet op wat leveranciers aan producten hebben.’’
Cindy begon op het hoogtepunt van de crisis en heeft zich altijd gehouden aan haar basisprincipe: ,,Ik wil eerst met iemand vrijblijvend kennismaken. Het moet van beide kanten goed voelen. Het gaat toch om het creëren van de meest persoonlijke plek, je thuis. Je moet samen kunnen praten en het vertrouwen hebben dat ik dit voor je kan waarmaken.’’
Door mond-tot-mond reclame is CM Interieurarchitect inmiddels een bekende naam geworden. Inmiddels is Cindy een team met medewerker Rowan Schepers en zzp-er Oscar de Bakker, die voor haar werken. Bijzonder is ook, dat CM Interieurarchitect door de samenwerking met Oscar beschikt over een VR-bril, zodat je in de virtuele werkelijkheid je nieuwe interieur kan ervaren.
Ze kijkt even om zich heen; tekeningen en 3D beelden hangen aan de wand. ,,Mijn hart ligt in het creëren van bijzondere interieurs. Het is voor mij meer een hobby, dan echt een baan.’’ Voor alle duidelijkheid: professionaliteit staat bij Cindy voorop: ,,Ik ben pas tevreden, als de klant denkt: ‘Hier heb ik haar voor ingehuurd’! Eigenlijk wil ik ook mezelf iedere keer weer verrassen. Alleen als ik trots op mijn plannen ben, ga ik het presenteren aan de klant.’’
Als je een interieurarchitect inhuurt kan dit je geld besparen. Cindy licht toe: ,,We helpen je met het creëren van een goed uitgedacht ontwerp. Zodat al je wensen ingepast kunnen worden. Daarna zorgen we voor zaken als het aanvragen van een vergunning en het regelen van (de planning van) alle bouwactiviteiten. Zo heb je één contactpersoon en alles wordt voor je geregeld. Het scheelt tijd, kosten en leidt tot een prachtig eindresultaat!’’
Cindy besluit: ,,Ik werk graag samen met Manon van der Schrier van De Stoffeerder in Hillegom.  De mensen komen als eerste bij mij aan tafel. Als we weten, hoe het interieur en de ruimte er uit gaan zien, ga ik met Manon de materialen bepalen. Dat gaat ontzettend goed; Manon snapt precies wat mijn plannen aan kleur en materiaal nodig hebben. In no time hebben we een compleet pakket klaarliggen voor de klant. Een prachtig interieur, kloppend tot in detail.’’
CM Interieurarchitect, Meer en Duin 359 in Lisse, T: 06 1790 6760, W: www.cminterieurarchitect.nl.