Zakelijk nieuws

Een overzicht van ruim 1.100 gepubliceerde artikelen in regionale weekbladen en magazines. Deze verhalen gaan over ondernemers, groot en klein. Het is slechts een kleine selectie van onderwerpen, waarmee uw bedrijf ook in het nieuws kan komen! Voor meer informatie: www.writing4u.nl, Email: joepderksen@live.com. Foto's kunnen ook via dit emailadres besteld worden.

04 april 2009

‘Iedere uitvaart uniek’

Nieuwe visie Yarden & Courtesy spreekt veel mensen aan

SASSENHEIM – Geen mens is gelijk en dat is precies de reden voor het motto van Yarden & Courtesy: ‘Iedere uitvaart is uniek’. John van Kasterop (39) laat weten: ‘We staan open voor de mensen en juist door het op hoog kwaliteitsniveau neerzetten van een uitvaart, kunnen we een stuk troost meegeven.’

Yarden & Courtesy combineert de kwaliteit en professionaliteit van een landelijke uitvaartorganisatie met de betrokkenheid en persoonlijke aandacht van een lokale uitvaartverzorger. ‘Altijd hebben we voor ogen dat je met mensen te maken hebt, die veel verdriet hebben. Daarom ga ik ook op een unieke wijze te werk; op een rustige, nette en correcte manier. Respect is het kernwoord. Ik regel geen uitvaart, maar ik organiseer een uitvaart. Mijn bedrijf heeft dezelfde visie als de uitvaartorganisatie Yarden, maar de mensen mogen altijd bij mij komen, of ze nu wel of niet verzekerd zijn en of dit wel of niet via Yarden is.’

De gebruikers van deze uitvaartonderneming kunnen gebruik maken van de uitgebreide faciliteiten van Yarden ‘en de hoffelijkheid van Courtesy’, lacht Van Kasterop, die, na zeven jaar werken in een crematorium in Schiedam, op maandag 16 maart officieel voor zichzelf is begonnen. Een aantal uitvaarten heeft Van Kasterop al georganiseerd en veel loftuitingen zijn z’n deel geweest. ‘Al is dat niet mijn doelstelling. De uitvaart organiseer ik voor de mensen; laat mij de dingen eromheen regelen, zodat de mensen zich volledig met het rouwproces kunnen bezighouden. Ik breng de wensen van de mensen in kaart en stel samen met hen de uitvaart op.’

Vanwege zijn werkwijze kan het voorkomen dat Van Kasterop ook wel eens ‘Nee’ moet zeggen als men hem vraagt om een uitvaart te doen. ‘Alles moet top zijn en ik zet me voor iedere uitvaart 100% in.
Yarden & Courtesy Uitvaartzorg Leiden e.o., Kagerdreef 37, 2172 HH Sassenheim, T: 0252 220 288, E: courtesy@yarden.nl, W: www.yarden.nl.