Zakelijk nieuws

Een overzicht van ruim 1.100 gepubliceerde artikelen in regionale weekbladen en magazines. Deze verhalen gaan over ondernemers, groot en klein. Het is slechts een kleine selectie van onderwerpen, waarmee uw bedrijf ook in het nieuws kan komen! Voor meer informatie: www.writing4u.nl, Email: joepderksen@live.com. Foto's kunnen ook via dit emailadres besteld worden.

18 maart 2009

Vertrouwd voor best onderhoud

LISSE – Garage van Leeuwen bestaat deze maand al weer één jaar en eigenaar Poul van Leeuwen kijkt tevreden terug op twaalf succesvolle maanden. Steeds meer nieuwe klanten bezoeken de garage, mede op voorspraak van andere tevreden autobezitters. De expertise van Van Leeuwen, zijn eerlijke tariefberekeningen en het nakomen van de afspraken wordt door iedereen geprezen.

Van Leeuwen laat weten: ‘Door de mond-tot-mond reclame heb ik veel nieuwe klanten gekregen. Mensen maken bij mij een afspraak voor onderhoud en ik vraag door over wat er met hun voertuig aan de hand is. Voor de klant is het fijn, dat ze praten met de persoon die hun auto ook repareert. De persoon met de juiste kennis van zaken dus. En als mijn taak volbracht is, laat ik de klant ook zien welke onderdelen ik heb gebruikt, mocht hij/zij hier behoefte aan hebben.’

Sinds kort heeft Garage van Leeuwen controleapparatuur voor een trekhaakstekkerdoos. Hierdoor hoeven de mensen niet met hun caravan of aanhangwagen bij onze garage langs te komen. We testen het geheel via de trekhaakaansluiting. Dit duurt een minuut, we doen het gratis en er hoeft geen afspraak voor gemaakt te worden.’

Als universele en volledig afhankelijk garagehouder zijn alle merken auto’s welkom bij Van Leeuwen: ‘Ook Volkswagenklanten dus’, lacht hij refererend aan het verdwijnen van de Volkswagendealer uit Lisse.
Voor meer informatie: Garage van Leeuwen, 2e Poellaan 42, 2161 CJ Lisse. T: 0252 417 175, M: 06 5438 5624, W: www.garagevanleeuwen.com.