Zakelijk nieuws

Een overzicht van ruim 1.100 gepubliceerde artikelen in regionale weekbladen en magazines. Deze verhalen gaan over ondernemers, groot en klein. Het is slechts een kleine selectie van onderwerpen, waarmee uw bedrijf ook in het nieuws kan komen! Voor meer informatie: www.writing4u.nl, Email: joepderksen@live.com. Foto's kunnen ook via dit emailadres besteld worden.

08 april 2009

Uitvaartonderneming met nazorg

VOORHOUT – Vanaf zondag 12 april opereert er een nieuwe uitvaartonderneming in Teylingen en Noordwijk. Susanne Brom Uitvaartzorg is een eenvrouwszaak die opereert volgens vier uitgangspunten: rust, maatwerk, professionaliteit en werken met hart en ziel.

De eigenaar, Susanne Brom, vertelt over zichzelf: “Van oorsprong ben ik bedrijfsmaatschappelijk werkster en trainster bij Willem van den Bergh. Ik heb een opleiding gedaan aan de STIVU en heb gewerkt bij een uitvaartonderneming elders in Nederland. Het uitvaartwerk is heel divers, want je bent zowel organisatorisch bezig, maar je voert ook praktische zaken uit. Het overlijden van iemand is altijd een grote klap voor de naasten, daarom neem ik altijd ruim de tijd om te weten wat de mensen willen. Ik vraag in een gesprek dan ook altijd goed door over hun wensen.”

Gepassioneerd vervolgt ze: “Het is echt verschrikkelijk als mensen zeggen: ‘Had ik maar geweten dat dit of dat ook kon’. Met mijn achtergrond en communicatieve vaardigheden probeer ik te achterhalen welk aandeel ieder in de uitvaartdienst wil hebben. Ook geef ik een stukje nazorg: zo’n zeven weken na de uitvaart neem ik contact met de mensen op, als ze daar behoefte aan hebben, om te kijken hoe het met hen gaat.”

Voor meer informatie: Susanne Brom Uitvaartzorg, T: 06 3622 2973, E:
info@susannebromuitvaartzorg.nl, W: www.susannebromuitvaartzorg.nl.