Zakelijk nieuws

Een overzicht van ruim 1.100 gepubliceerde artikelen in regionale weekbladen en magazines. Deze verhalen gaan over ondernemers, groot en klein. Het is slechts een kleine selectie van onderwerpen, waarmee uw bedrijf ook in het nieuws kan komen! Voor meer informatie: www.writing4u.nl, Email: joepderksen@live.com. Foto's kunnen ook via dit emailadres besteld worden.

10 november 2009

Stables viert tienjarig bestaan

VOORHOUT – Deze week viert Stables Exclusieve damesmode en galakleding het feit dat de winkel tien jaar bestaat. Achter een klein geveltje schuilt verrassenderwijs een enorm grote winkel schuil. Eigenaresse Mira Pasman is al een decennium lang betrokken bij het wel en wee van haar klanten: “Ik wil mensen mooi maken.”

Door Joep Derksen

In 1999 richtte Pasman samen met haar partner Paul van der Zijden de zaak op. In eerste instantie verkocht ze niet alleen dameskleding, maar ook woondecoratie en antiek. Haar passie lag echter bij de dameskleding; ze ging zich hierop richten en breidde haar collectie uit naar het hogere segment en exclusieve kleding. “Mijn collecties zijn sportief vrouwelijk en erg geraffineerd. Het gaat uit van een bepaalde eenvoud, met verrassende accenten”, laat Pasman weten. “Ik wil mensen mooi maken en wil dat er iets gebeurt tussen de klant en mijzelf. Ik zie en voel aan de klant of de kleding en accessoires bij haar passen of niet. Heel veel klanten laten zich blind door mij leiden, want ze zien aan mijn ogen of ik de kleding bij hen mooi vind of niet.”

Van der Zijden vult aan: “De kracht van deze winkel zit in Mira zelf. De klanten vinden haar persoonlijk advies heel erg fijn.” Pasman: “Daarom wil ik ook geen tweede zaak; dan zou ik een stuk controle moeten missen. Over de afgelopen tien jaar ben ik heel tevreden en ik hoop dat ik het nog minimaal tien jaar volhoud.”
Van dinsdag 10 tot en met zaterdag 14 november houdt Stables een actieweek, met 50% korting op geselecteerde artikelen. Ook krijgt iedere klant een verrassend Stables aandenken bij besteding van 50 euro en meer. Voor meer informatie: Stables Exclusieve damesmode en galakleding, Herenstraat 74, 2215 KJ Voorhout, T: 0252 225 205, W: www.stablesvoorhout.nl.