Zakelijk nieuws

Een overzicht van ruim 1.100 gepubliceerde artikelen in regionale weekbladen en magazines. Deze verhalen gaan over ondernemers, groot en klein. Het is slechts een kleine selectie van onderwerpen, waarmee uw bedrijf ook in het nieuws kan komen! Voor meer informatie: www.writing4u.nl, Email: joepderksen@live.com. Foto's kunnen ook via dit emailadres besteld worden.

06 juni 2012

Bij Tante Jans het EK vieren

LEIDEN – ‘Gezellig uit eten’: dat begrip is uitgevonden voor Café-Restaurant Bij Tante Jans. Van eigenaar Theo Annokkee en zijn personeel spat de vrolijkheid af. Samen met het heerlijke eten en de aantrekkelijke prijzen, maakt dit een perfecte combinatie voor een fantastisch avondje uit. En de komende maand wordt Tante Jans volledig omgebouwd tot een oranje stadion!

Iedere gast wordt warm verwelkomd bij Tante Jans, vernoemd naar Annokkee’s eigen tante die heerlijk kon koken. De eigenaar, die iedere bezoeker met een stralende lach verwelkomt, informeert over zijn zaak: ‘Bij ons krijg je niet alleen heerlijk eten voor een fatsoenlijke prijs, maar ook een grote dosis gezelligheid. Onze spare ribs zijn om de vingers bij af te likken en datzelfde geldt voor onze heerlijk malse biefstuk en varkenshaas.’

Annokkee maakt er geen geheim van waarom het eten zo heerlijk smaakt: ‘Mijn kok Bas is de meest gepassioneerde chef die ik ooit heb gezien. Als je zijn chateaubriand proeft dan zeg je: “wow” dit is ouderwets lekker, mals & sappig. Precies zoals het hoort te zijn. Mijn andere medewerker Ruud is mijn waardevolle barkeeper.’

In februari kunnen gasten genieten van een speciaal maandmenu, met als voorafje een zalm- of ossenhaascarpaccio en vervolgens een varkenshaas. Als klapstuk mogen de gasten proberen om het beroemde Tante Jans-ijsje meester te worden. Een heerlijke uitdaging, want deze delicatesse wordt geserveerd met vier bollen ijs en heel veel fruit.

Annokkee besluit: ‘Dit café-restaurant is mijn lust en mijn leven. Ik heb veel plezier met mijn werk. Het is vaak zo gezellig dat mensen tot diep in de nacht na blijven borrelen en ik vind het heerlijk om dan de gastvrijheid te bieden die mijn gasten verdienen. En met het Europees Kampioenschap bouwen we dit eetcafe om tot een oranje stadion!’

Wie dus wil genieten van een heerlijk avondje uit, bezoekt: Café-Restaurant Bij Tante Jans, Alexandrine Tinneplein 8 – 10 te Leiden (bij station De Vink). T: 071 532 4021, W: www.bijtantejans.nl. Openingstijden: woensdag tot en met zondag van 16:00 uur tot sluitingstijd.